Мультишеринг документів у Дії: запустили новий сервіс для бізнесу

Дата: 20.06.2025 14:42
Кількість переглядів: 41


Фото без опису

Міністерством цифрової трансформації України було запущено новий сценарій інтеграції з бізнесом — мультишеринг документів через Дію. Уже з 1 червня клієнти мають змогу надіслати копії одразу кількох документів за одним запитом. Всього декілька кліків замість сканів, паперів та згаяного часу.

Мультишеринг розв’язує поширену проблему бізнесу — довгі й незручні процеси збору копій документів від клієнтів. Раніше доводилося надсилати кілька запитів, чекати на скани або фото, перевіряти, чи всі документи на місці. Це забирало час, створювало ризик помилок і збільшувало витрати.

З мультишерингом усе простіше — бізнес отримує весь пакет цифрових документів одразу. А клієнтам не потрібно збирати всі потрібні папери, сканувати або надсилати кожну цифрову копію по черзі. Усе швидко, просто та зручно через Дію.

Які документи доступні в мультишерингу:

  • ID-картка
  • закордонний паспорт
  • податковий номер (РНОКПП)
  • посвідки на постійне і тимчасове проживання 
  • довідка про доходи
  • свідоцтво про народження дитини
  • довідка ВПО
  • актові записи: зміна імені, шлюб, розлучення
  • пенсійне посвідчення
  • документи про освіту
  • посвідчення ветерана
  • посвідчення водія
  • техпаспорт
  • студентський квиток

Як це працює?

  • Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном з Дією
  • Обирає документи, які хоче надіслати
  • Підписує запит через Дія.Підпис

Клік-клік — і все: документи надсилаються автоматично, із цифровим підписом і печаткою Дії. Якщо потрібна довідка про доходи, яка раніше не була доступна для передачі, вона підтягнеться трохи пізніше — система надішле сповіщення, і шеринг завершиться.

Мультишеринг працює навіть тоді, коли в користувача немає всіх документів — надсилаються доступні, а ви одразу бачите, чого не вистачає.

Мультишеринг у Дії — це про зручність, адже не потрібно чекати на кожен файл окремо або перевіряти, чи не забув клієнт щось надіслати. Усе надходить автоматично. Це пришвидшує обслуговування, зменшує кількість помилок і покращує досвід клієнтів уже з першого контакту.

Як підключити мультишеринг? Налаштуйте або оновіть інтеграцію з Дією. Послуга платна для бізнесу, але повністю безкоштовна для громадян, які надсилають документи через мультишеринг.

 Усі технічні інструкції та інформація про тарифи доступні на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті @AiDiiaStartBot. Детальніше — у відео: 

Проєкт реалізовано Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Національного банку України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь