Тавричанська громада
Херсонська область, Каховський район

Щодо сплати податку на нерухомість у 2019 році

Дата: 12.02.2019 13:31
Кількість переглядів: 549

Фото без опису

 

У 2019 році мешканці Херсонщини отримають податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок на нерухоме майно), за 2018 рік. Відповідно до ст. 265 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) однією із складових податку на майно є податок на нерухоме майно. Сума податку залежить від ставок, прийнятих органами місцевого самоврядування, де знаходиться житлова або комерційна нерухомість і від розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня року, за який здійснюється нарахування податку.

Інформацію щодо ставок податку на нерухоме майно розміщено на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі офіційного веб-порталу ДФС України в розділі: «Головна/Рішення місцевих рад/Податок на майно» за посиланням http://kherson.sfs.gov.ua/rishennya-mistsevih-rad-/podatok-na-mayno/podatok-na-mayno--vidminne-vid-zemeln/.

Розмір мінімальної заробітної плати змінюється щороку та складає: на 1 січня 2017 року – 3 200 грн., на 1 січня 2018 року – 3 723 гривні. Відповідно сума податку на нерухоме майно за 2018 рік у порівнянні з 2017 роком збільшиться. Наприклад, при ставці податку за житлову нерухомість, що знаходиться у м. Херсоні, її власник за кожен метр надлишкової площі за 2017 рік сплачував 8 грн., а за 2018 рік необхідно сплатити 9,31 грн. за 1 м кв.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів нерухомості, що перебувають у їх власності; розміру загальної площі нерухомості; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими громадянином на підставі оригіналів документів контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає новий документ про сплату.

Сплатити податок громадяни зобов’язані протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п. 266.10 ст. 266 ПКУ). Цей документ надсилається за місцем реєстрації громадянина, зазначеним у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

Упродовж місяця після зміни місця реєстрації громадянин зобов’язаний повідомити про такі зміни контролюючий орган за місцем взяття на облік шляхом подання заяви за формою № 5 ДР. За відсутності оновлених відомостей – документ про сплату надсилається на адресу, дані про яку містяться в фіскальній службі. Через це громадянин втрачає можливість ознайомитися з сумою нарахованого податку, виникає податковий борг, штрафні санкції, арешт майна. Тож дані держ реєстру повинні бути в актуальному стані.

Детально ознайомитися з порядком нарахування та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки можна в загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, який розміщений на веб-порталі ДФС.

Шановні херсонці! Заможність місцевих громад напряму залежить від свідомої та відповідальної сплати належних податків кожним її мешканцем. Разом дбаємо про розвиток місцевих громад – вчасно сплачуємо податки!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь