ПЕРЕЛІК документів, які необхідно подати до конкурсної комісії
ПЕРЕЛІК документів, які необхідно подати до конкурсної комісії:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
заповнену особову картку форми П – 2 ДС з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
копію документа, який посвідчує особу (копії сторінок паспорта громадянина України - перша, друга та про місце реєстрації);
копія документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний номер);
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов`язаних);
довідку про допуск до державної таємниці ( у разі її наявності).
Декларацiя для заповнення ЗАПОВНЮЄТЬСЯ ВЛАСНОРУЧ (та в електронному варіанті).
Форма П-2ДС для заповнення ЗАПОВНЮЄТЬСЯ ВЛАСНОРУЧ
Заява кандидата ЗАПОВНЮЄТЬСЯ ВЛАСНОРУЧ
ПЕРЕЛІК питань до іспиту на заміщення вакантних посад відділу на перевірку знання:
- Конституції України – перше питання білета;
- Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» - друге питання білета;
- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - третє питання білета;
- Закону України «Про запобігання корупції» - четверте питання білета;
- З урахуванням специфіки відповідного професійного спрямування – п`яте питання білета.